D.027: Pitbull na Viagře

Publikováno:

Když člověk bere Viagru, tak vidí modře a může z toho ohluchnout. V ložnicích vůkol postávají muži s gigantickou erekcí, vidící všechno kolem sebe v odstínech šmoulové zmrzliny, hluší jak patrony.

Na prosecké vyhlídce vznikl zušlechtěný kus přírody s výhledem, lavičkami a vysazenými stromky – s vizí zpřístupnění podzemních štol. Prostor od té doby už objevila lůza – a tak tu člověk často najde nové překvápko: stromky do posledního vytrhané ze země i s kořeny; opadkové koše vyrvané z chodníku i s betonem, svržené ze svahu.

Ta logika nefunguje: že vytvoříme něco pro lidi – a pak jim to necháme na pospas. Navíc, tohle je Česko, národ vzniklý z předků příliš líných na to, aby došli až do severských krajin, a příliš pohodlných na to, aby zůstali v Rusku. (Klid, já z dějepisu propadal, tohle je metafora… asi.) Plus z aktuálních zpráv: komouši si diktují ministry, Hrad redefinuje pojmy, aby hladil po srsti fašounky, a prezident si kloktá pytle s estébákama.

Dojem z prosecké vyhlídky: vytvoříme-li něco pro lidi, budeme to muset hlídat před těmi nejhoršími z nich: plotem, budkou s nočním strážným a obřím zmutovaným pitbulem. Narvaným Viagrou. S vštěpenou nenávistí ke Šmoulům. Hluchým a vytrénovaným k likvidačním hate-fuckům, vrcholícím rozsápáním oběti za vytí slova „Bueno“.

Jenže lůza už vládne, takže ten plot a budku a pitbulla tam postaví kdo…? Budu potřebovat další prášky… A zbraň. Pro jistotu v tomhle pořadí.

V autobusu jsem potkal děvče s nápisem na tričku WHAT’S BAD FOR YOUR HEART IS GOOD FOR YOUR ART. Tak to teda, do prdele, doufám.

Viděl jsem: Bryan Callen, Will Sasso a Chris D’Elia, sestava původního Ten Minute Podcast, znovu pospolu v 370. epizodĕ Fighter and the Kid. Pro fanouška, co je poslouchal roky, je to až dojemné – a pořád hlína.

Četl jsem: Jaron Lanier: Ten Arguments for Deleting Your Social Media Right Now. Přehledný rozbor mechanismu, jakým sociální sítě manipulují svými uživateli do morku kostí a dělají z nich poslušné pejsky. Jedinou obranou je chovat se k sociálním médiím jako kočka – a hodit na ně bobek.